Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.10.14

Københavner dagene #2

Image and video hosting by TinyPic
Ingen København uden et smut forbi denne eventyrligheds plet. Jeg elsker at være der, og at blive mindet om prinser, prinsesser, guld, heste vogne og flotte detaljer. Jeg føler mig virkelig som en turist lige dér, i blandt fotograferende japaner og glade folk; men samtidig er det hele så dansk og dejligt. Jeg kan stå længe og beundre det hele, og bare kigge. Og ha' et uvirkeligt ønske om at blive inviteret indenfor, ind bag dørene, og beundre. Et midtpunkt til nytår, en dansk ting, kongeligheder og gulddetaljer. Jeg er vild med det.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...