Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.10.14

Polaroid 300 // Back in time

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Da jeg gik i børnehave, havde de det gode helt gamle polaroid kamera. Klik, og så skulle der lige ventes utålmodigt fra en flok børnehave børn, for at man kunne komme til at se billedet. De skrev nede på kanten hvad vi havde lavet af forskellige ting og oplevelser, også blev billederne delt op i mapper, til hver person. Min lillebror har bla. en mappe fyldt med dejlige børnehave-minder, hvor de alle sammen stortset er taget med polaroid. Det er et stort flashback, fuldstændig 90'er og lidt nostalgisk, at stå med sådan et kamera i hænderne, nu hvor der findes telefoner, der faktisk formår at tage ganske udmærket billeder; men jeg er alligevel ret tosset med mit nye kamera. Jeg har købt det på coolstuff.dk, hvor denne model her koster 799 kr. De har også den helt gamle model, som netop var den de havde dengang jeg gik i børnehave. Den koster 2.199 kr, og kan findes lige her.

Nu elsker jeg generelt bare kameraer og det at forevige ens minder. Gøre lidt ekstra ud af det, gemme billederne, og lave små bøger. Jeg har netop 2 gange inden for en uge, bestilt for 600 kr, billede-minder. Jeg synes det er så vigtigt sådan noget. Og hvis nye film til mit nye polaroid kamera bare var en lille smule billigere, så var jeg en kæmpe stor tilhænger, og ville lynhurtigt tage et billede i et dejligt øjeblik, og gemme det godt i en bog, hvor man altid ville elske at kigge på det. Det er da lidt hyggeligt at billederne er direkte fra kameraet, og specielt også, at de er så små og søde. 

Find kameraet her

4 kommentarer :

  1. Hej Daniella, hvor er din urtepotte fra :-)?

    SvarSlet
  2. Jeg ønskede mig også sådan et kamera,
    Desværre synes jeg at filmen var alt for dyr til at jeg ville få det brugt.
    Men det er meget nostalgisk og fyld med hyggelige minder sådan et kamera! :)
    - Beauty By Ebay.
    www.BeautyByEbay.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Jeg har selv en polraidkamera og elsker det helt vildt! Har selv taget en masse billeder med det og elsker at man får billedet med det samme.

    mariasschmidt.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...