Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5.11.14

Iphone pics // Halloween

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Da jeg var mindre, lavede jeg hele tiden små skattejagte til lillebror, og han elskede det. Jeg gemte slikposer og sedler, rundt omkring i haven, også skulle han finde det ved at gå fra post til post, og følge skattekortet. Han er jo efterhånden blevet en stor ung mand, og det er efterhånden også ved at være ufattelig mange år siden at jeg lavede sådan nogle til ham; men det er atså ikke blevet mindre sjovt med årene. Jeg elsker at lave sådan nogle små ting, og efter at jeg har mødt N, er det efterhånden blevet en lille tradition at vi holder lidt halloween hygge - hvor der selvfølgelig er en skattejagt. 
Jeg brugte godt en uge på at planlægge, lave skatte poster og kort, hekse sko, uhyggelig halloween historie, en kæmpe skelet tegning, puslespil og tilhørende små opgaver. Det er så sjovt at se deres begejstring, og deres egen lille kamp i mod hinanden, for at finde næste post. Det gør at lysten bliver ved. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...