Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8.11.14

Diy // lav dine egne klods bogstaver

Image and video hosting by TinyPic
Noget så simpelt, men et alligevel så fint design, er helt klart Arne Jacobsens design letters, synes jeg. Kopperne med det simple bogstav, og selvfølgelig bogstaverne til at hænge op. Jeg er pjattet med dem; og jeg har også købt flere, af hver enkel ting. Det nyeste jeg så om, på instagram, var at det nu var muligt at købe nogle design letters "klods bogstaver", og at der bla. var mange der havde brugt dem på børneværelserne. I mit lille "projekt" om at lave min svogers søns værelse (det kommer der meget mere om), lavede jeg overstående klodser til ham. Jeg ville prøve at lave hans værelse anderledes, for så lidt som muligt, og gik derfor i gang med at lave klodserne, i stedet for at købe dem. 
Image and video hosting by TinyPic
Det er jo absolut slet ikke verdens sværeste "gør det selv" ting, og for mit vedkommende overhovedet ikke dyr. Jeg brugte nemlig en stump der var tilbage af en pæl, savede den over, sleb, malede, og tegnede bogstaverne som jeg ville ha' dem, og farvede dem med en sort posca tush. Jeg synes det er en super hyggeligt ting til feks. børneværelset. God til øvelser til at stave sit eget navn, og til at stave andre ord, med de samme bogstaver. 
Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer :

  1. Hvor er du dog kreativ.
    Har du måske lyst til at følges?

    :)
    http://overtherainbow-julie.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Ej hvor er de bare fine! Sikke en god ide!

    Virkelig en fin blog du har også!

    Kig gerne forbi min: http://bylodahl.dk/

    Kh. Alberte

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...