Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.11.14

In love with this // uniwatches

Image and video hosting by TinyPic

Jeg er fuldstændig pjattet med ure, og synes at det giver et rigtig fedt og personligt twist til et outfit. Og om det så er til et meget feminint eller et lidt mere råt outfit, kan et ur bare ændre det på så mange måder. Jeg er selv et menneske som elsker smykker; jeg elsker bare overhovedet ikke at gå med dem, hvilket er super ærgerligt, nu når der findes så mange af slagsens, og specielt i ur kategorien. Jeg har kigget lidt inde på www.uniwatches.dk, og mit absolutte yndlings ur må nok være overstående her, fra Marc Jacobs. Jeg synes det er så super fint og engelsk, men alligevel dét der lidt ekstra. Også er jeg helt pjattet med de sarte farver, som de har.
Det er ikke kun til kvinder at jeg synes at ure er super fine - til mænd er det jo nærmest noget der burde være inkluderet på håndleddet. Det ser jo  fint ud. Jeg gav også N et Skagen ur i fødselsdags gave, da jeg synes det er så fint. Og derfor har jeg da selvfølgelig også lige fundet lidt lækre ure fra netop mærket Skagen, som jeg synes er rigtig fine. I kan finde uniwatches.dks udvalg af Skagen ure, lige her, og tjek deres udvalg af super fede armani-exchange ure, her. Også selvfølgelig - tjek også deres ure ud, som er på tilbud
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Sponsoreret indlæg.

2 kommentarer :

  1. Har du købt skagens uret online, eller i en fysisk butik?:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...