Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7.11.14

Ebay stuff #8 // boy child edition

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg tror aldrig at min begejstring for Ebay, nogensinde forsvinder. Det bliver ihvertfald svært, kan jeg roligt sige. Jeg har købt så mange fine, lækre, og selvfølgelig latterligt billige ting på den populære webside - og mine anbefalinger er denne gang nået til ting, til den mellemske alder. Nu er jeg selv "omringet" af sprutlende dejlige 5-10 årige drenge børn, og tænkt lige hvor glad man ville kunne gøre dem, med ganske lidt. Måske der også er et par ting der kan bruges i kommende pakkespil, så der er ekstra glæde for de små størrelser. 

5 kommentarer :

  1. Har du link til nr 3? :)

    SvarSlet
  2. Har du link til nr 3? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er altid link nede under billedet. Tryk på "minecraft sværd", så går du lige dertil! :)

      Slet
  3. Eeej Daniella, det er ikke et sværd! Det er en pickaxe, altså en hakke ;)
    (... udbryder minecraftnørden lige)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha! Du er for sjov. :D
      Jeg kan da egentlig godt se at det ikke er en sværd!! Hahah! :D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...