Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.11.14

Repost: Pakkekalender til ham

Image and video hosting by TinyPic
Sidste år lavede jeg dette indlæg. En lille guide til folk der skulle lave en pakkekalender, til et han-køn. Jeg har lavet pakkekalender til min lillebror i ufattelig mange år efterhånden - han bliver så glad når jeg kommer læssende med en kæmpe pose fyldt med pakker til ham, og jeg elsker at gå og tænke over hvad jeg skal købe, pakke dem ind, og tænke over hvilke dage han skal ha' hvad. Jeg synes virkelig at det er en vildt hyggelig December ting, og jeg har slet ikke tænkt mig at give afkald. De seneste år har jeg også lavet pakkekalender til N, og lige i starten kunne det godt være lidt vanskeligt lige at tænke hvad en i 20'erne skulle ha' i sine pakker, i stedet for en på daværende 12 år, og der kunne jeg måske godt ha' brugt en lille guide; ihvertfald lige til at komme i gang. Så her er der lige en masse lyn hurtige og ret fine tips. Desuden er mange af dem nemme at få fat på, til stortset ingen penge. Butikken Normal, sterio studiet og Ebay har helt klart været min aller største "pakke pusher". 

Image and video hosting by TinyPic


T-shirts: 
Jeg har bestilt nogle virkelig fine nogle hjem fra ebay, til bare 50 kr. Vær' dog forberet på deres længe levrings tid. Og ellers har Kvickly nogle lige pt. til 39 kr.
Sæblebobler.
Dåse colaer:
Mange tager til grænsen og handler ind til jul; en god mulighed for at købe lidt lækkert, til pakkerne også.
Tøjfolder.
Telefon oplader.
Dvd'er: 
Er nemme at finde til 10-25 kr i sterio studio.
Boxershorts.
Igen er det nemt at finde nogle billige på Ebay. Men de har også tit nogle på tilbud, i bilka.
Slips.
Igen, ebay! Findes feks. lige her, til bare 7.52 kr, og gratis fragt.
Chokolade julekalender:
Min lillebror har regnet det ud nu; at en af de første pakker, som er store og firkantede, er en chokolade julekalender. Men at han har regnet den ud efter så mange år, synes jeg er okay - han bliver ikke mindre glad, for den af den grund. Og man kan aldrig få for mange, hvis nu personen allerede har købt.
Telefon covers.
Headset: 
På ebay er det virkelig nemt at finde headsets til ingen penge, eller er tiger en fin mulighed også. Og min erfarring viser, at teenagere tit får dem til at gå i stykker, så derfor er jeg tydet til det billige valg. Så er det okay at skifte dem ud tit.
Strømper.
Barberskraber: 
Forholdsvis dyr gave. Kan evt. gives d. 24, som en del af julegaverne.
Kopper.
Butterflys. 
Ebay, ebay, ebay.
Popcorn.
Pizza skærer: 
Den har været i blandt mine pakker engang. Den kan altid bruges, og er jo perfekt hvis det er til en, der endnu ikke er flyttet hjemmefra.
Slik. 
Ure:
 Nødvendigvis ikke liiige et ur magen til det på billedet; men nemt at finde finde billige ure på ebay. Feks. lige her.
Protein bars: 
Swebar er en vinder! Ellers er Nupos chokolade bars faktisk også ganske lækre. Og er tit på tilbud til 10 kr.
Shampoo.
Tyggegummi.
Deodoranter:
 De kan jo altid bruges! Bilka har tit meget velduftende deodoranter og parfumer til omkring 10 kr.
Is skraber. 
Hår voks: 
Kig evt. på billigvoks.dk her, og hold øje med dagens tilbud. Der har de tit billig voks, til 30 kr.
Drikke dunke: 
Evt. shakers, hvis man har en trænings kæreste, ligesom mig. De kan købes i/ på bodyman.dk.
Hår børste: 
Min lillebror er vild med min tangle teezer! Har overvejet, om der skulle ha' været en i en af hans pakker. De kan både findes på ebay, og billigvoks.dk.
Ikea ting: 
Ikea har været min redning mange gange. Dog er jeg ved at kører på det sidste, da jeg snart har købt alt der kan bruges, haha. Men igen, hvis det er en der er på vej til at flyttehjemme fra, så er Ikea det oplagte sted! 

2 kommentarer :

  1. Tusind tak daniella :D hvor lægger normal henne? har jeg aldrig hørt om før nemlig:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den ligger i Slotsgade i Aalborg. Også kommer den faktisk i Aalborg storcenter også! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...