Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.10.15

This little nordic area

Image and video hosting by TinyPic
Det er altid tilladt at gå og små-drømme; om hus, børn, fremtid, ønsker og idéer. Mine små-drømme, handler primært rigtig tit om alle delene. Jeg er virkelig et familie menneske, og når først at jeg ser de flotte idéer der er til et børneværelse, så er jeg næsten allerede klar til at indrette det, uden overhovedet at have noget at bruge det til. Jeg glæder mig til alt ved det hele. Men indtil videre nøjes jeg blot med at drømme om dét - og om andre huslige ønsker. Prøve lige at se den lækre teresse på det første billede til venstre. Det må nok siges at være et af top ønskerne. Med direkte åbning ind til stuen og med fin indretning derude.
________________________________________________________________________________

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Selvom at det slet ikke er årstiden for have møbel køb, tværtimod - så kan det faktisk være ganske smart at købe dem på denne tid, alligevel. Der er nemlig rigtig mange firmaer der netop sælger møbler til vores fine haver, som laver vinter udsalg, så de er klar til at det hele går igang igen til foråret. Og det er jo ganske godt for os andre som kan nyde godt af det, det gør det nemlig muligt at købe havemøbler til billige priser.

Inde på www.havemoebelland.dk har de rigtig mange, rigtig gode tilbud på mange af deres udendørs møbler - og faktisk også på mange andre ting. Og der er simpelthen til alle forskellige stilarter. Bla. har de den smarte hænge parasol til halv pris. Derudover kan man også købe hængekøjer derinde. Og dé er altså bare fine. Jeg har fundet et par par billeder, hvor det virkelig ser afslappet og rart ud. Jeg har ønsket mig en hængekøje i rigtig mange år, og tror efterhånden snart at jeg må ha' taget mig sammen til at få anskaffet en. 
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar :

  1. Hvor ser det hele super hyggeligt ud! :-D

    www.amaliefernande.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...