Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.10.15

Set in stones

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
De to neglelakker her, må nok siges at være mine yndlings. Hver gang jeg køber en ny essie lak, så ender det altid med at være en lakse'ish farve, da jeg synes at den er så fin. Men efter at billigvoks.dk sendte mig en lille ny forsyning, har jeg efterhånden fundet nogle jeg meget bedre kan li'. Den ene er så sart og fin, og passer både på den forhenværende sommer, med brun hud og bare arme; men den passer alligevel lige så fint til en blød sweater og støvler. Farven hedder wrap me up, og kan findes lige her, til 79 kr. Den anden er den måske lidt mere fine set in stones. Den har jeg faktisk haft før - hvor jeg brugte den op, hvilket er et yderst sjældent tilfælde for mig og neglelak. Men den er bare så fin oven på hvilken som helst anden lak - også er den jo nærmest bare et must til nytår og andre festligheder. Desuden koster den kun 39 kr lige nu, på billigvoks.dk

1 kommentar :

  1. Super fedt, at støde på en blogger som også er fra Aalborg hehe.
    Neglelakkerne er super fine. Billigvoks har et super lækkert udvalg!

    Kram, www.ahmfashion.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...