Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.10.15

I need this // Biosym

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg høre altså virkelig helt klart til gruppen af mennesker, som er rigtig dårlig til at få taget deres vitaminer og diverse piller. Jeg har haft virkelig voldsomme smerter efter en narkose tur, uden at jeg har taget smertestillende - ikke fordi at jeg har svært ved at sluge pillerne, men jeg har bare én eller anden tanke om at det skal være helt alvorligt, før jeg gider at proppe mig med forskellige piller og smerte stillende. Og derfor er jeg heller ikke den største forbruger af vitamin piller; selvom at det virkelig bare burde være en selvfølge for alle. 
Nu har jeg fået en super lækker pakke fra billigvoks.dk, hvor der vidst nok lige er vitaminer til alle tænkelige knogler og alt det andet der har brug for et indre boost. Vitaminerne er fra det populære danske mærke biosym, hvor det er muligt at få bla. kosttilskud, mineraler, Omega 3-6-7-9 fedtsyrer og andre næringsstoffer. Og det er alt sammen noget kroppen ville være så uendelig meget taknemlig for at blive forkælet med. 
Image and video hosting by TinyPic
Jeg har valgt kosttilskuddet Symbioflor+ som I kan finde lige her til 209 kr. også har jeg også modtaget fiskeolie vitaminer og  Omnimin vitaminer, som faktisk er hele 27 vitaminer og mineraler. Også er den også kåret til Best New Health & Nutrition Product, hvilket vidst bare er rigeligt med bevis for, at det er en lækker cocktail for kroppens ydre og indre. 
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...