Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.10.15

September favoritter

Image and video hosting by TinyPic
I September har jeg haft få, men gode favoritter. Jeg er først for ganske nyligt begyndt at bruge foundation, da jeg ellers altid har været tilfreds med mousse og bb-cream. Men jeg begyndte lidt at savne den lidt mere ens nuance i huden, og begyndte at prøve mig lidt frem i de forskellige mærker.

 I min søgen kom jeg til MaxFactors color adapt. Til at starte med tilføjede jeg den først til min kurv på billigvoks.dk, fordi at den havde en posterings tube, og derfor ikke var besværlig at få ud, som jeg havde erfaring med fra andre foundationer. Dernæst tog jeg den også, fordi at den var billig, haha. Den koster kun 69 kr lige nu, og dengang tror jeg faktisk at den var på tilbud. Den har et rigtig fint mat look, hvilket jeg godt kan li', også føles den slet ikke fedtet og ubehagelig på huden, og den dækker rigtig fint og holder tilpas længe også. 
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Den lilla osmo spray er også fra billigvoks, og er en jeg har brugt rigtig meget, i forhold til at man næsten ikke kan se at der er blevet sprayet med den. Jeg har rigtig godt erfaring med Osmo produkter, og de produkter jeg har prøvet derfra har altid duftet super lækkert; og denne er selvfølgelig ikke en undtagelse. Det er en varme beskyttende spray til hvis man krøller, flader eller føntørrer sit hår. Den kan sprayes både i tør og vådt hår, og efterlader håret lidt skinnende og blødt. 

♥ I sidste måned fik jeg også ændret lidt, inden for mascara verdenen. Jeg plejer som de fleste andre, at være forholdsvis fast inden for valget af mascara, men efter at den gamle lige så stille blev mere og mere tom, så fik jeg bestilt en med fra billigvoks.dk, da jeg lavede en kæmpe bestilling. De har begge et forholdsvis stort børste hoved, og passer derfor godt til mine lange vipper, synes jeg. Jeg bruger altid to forskellige mascaraer når jeg påføre - først en lille, til at lave bukket, og dernæst en af de overstående, til at lave fylde.
Den anden lille mascara er en jeg fik i en goodiebox for noget tid siden. Da jeg lige så den, tænkte jeg at jeg absolut ikke ville komme til at bruge den, men den fik en chance alligevel. Den er fra Bene Fit, og er vist en lille prøve størrelse, men alligevel rigtig fin.  

Og sidst men ikke mindst har nogle af Septembers favoritter også været mine nye makeup børster, som blot har kostet sølle 32 kr. De er overraskende lækre, og i super kvalitet. Tænkt at sådan én børste nemt kan koste 40 - 80 kr, i en billig butik som h&m. Jeg har skrevet om børsterne i indlægget her, hvor der også er direkte link. 

1 kommentar :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...