Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.10.15

N's fødselsdag

Image and video hosting by TinyPic
Jeg har lige fundet en portion dejlige billeder, var en dejlig dag. Jeg har altid gået og været lidt små misundelig på folk der har fødselsdag i Maj, Juni og Juli. Jeg ville ønske at jeg kunne rende rundt i bare ben og ha' sandal vejr på min fødselsdag. At der faktisk var lysere end blot til klokken 17. Og bare dét at kunne sidde udenfor, eller se børn hoppe på trampolin og spille fodbold, når jeg selv er til fødselsdag, dét synes jeg er det aller mest hyggeligste. Min lillebror er den eneste i hele min familie som faktisk har fødselsdag på den dejligste dag. Men lige godt 14 dage før, har min Hr. kæreste fødselsdag. Og det er efterhånden blevet en lille tradition for, at det bare er herre hyggeligt.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
__________________________________________________________________________________

Image and video hosting by TinyPic
Og prøv lige at se det absolut fedeste; hvis jeg ihvertfald selv skal sige det. Min kæreste er den største Olsen Banden fan. Så jeg gjorde alt hvad jeg kunne, for at få fat i Morten Grunwalds autograf - og jeg fik den! Jeg var så lettet og helt vildt glad, da jeg kunne sætte den ind i rammen og ellers bare vente på at dagen kom. Jeg bestilte også et billede i samme tema... Det kommer der snart et indlæg om. Men det nåede desværre ikke at komme hjem til tiden; så jeg skyndte mig i samtlige bogbutikker i hele Aalborg og rundt omkring, for at finde bogen "Min tid i gule sokker", og fik den absolut sidste, som de kunne fremskaffe. Derudover fik han en Ralph Lauren skjorte, Ralph Lauren deodorant, og billedet, som han fik et par dage efter. Men det kommer der et indlæg om for sig. Det var så vellykket og dejlig en dag. 

2 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...