Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2.10.15

Hvornår går kosmetiske operationer over grænsen?

Jeg har egentlig altid være lidt ligeglad med mit hår. "Drenge pige" der bare satte det op i en hestehale, så det ikke var i vejen når der skulle klatres i træer, eller løbes hurtigt, og hvis der lige var en tot i vejen; jamen, så klippede jeg den bare af. Og en dag for efterhånden nogle år siden, der synes jeg at mit hår havde været irriterende nok - så indenfor ganske kort tid, der havde jeg bestilt en tid ved en random frisør, og kom hjem med fuldstændig kort hår. Efterfølgende har jeg fået det klippet tilbage til helt kort et par gange. Det var virkelig en underlig følelse. Dén der følelse som mange piger helt sikkert kan nikke genkendende til; dén følelse hvor håret kører over skulderne og ryggen, og når man kan samle sit hår i hånden. Det er helt underligt, at man nærmest kan komme til at "mangle" den fornemmelse. En fornemmelse jeg faktisk synes er helt irriterende nu, haha.

En gennemgående ting ved mit hår, er at jeg stortset altid har haft pandehår. Jeg har nemlig altid været helt ekstremt utilfreds med min pande. Jeg har i rigtig mange år set det som en skidt ting, tiltrods for at en høj pande tit gør et ansigts mere frisk at se på, da det gør noget bedre ved ens øjne og øjenbryn, end en meget lav pande. Og en lav pande, synes jeg heller ikke er pænt overhovedet. Men hvor mange har også lige set på sig selv hele tiden, og bare været tilfreds med altlll
Image and video hosting by TinyPic

_______________________________________________________________________________
Jeg var faktisk en gang ude i, at jeg godt kunne ha' tænkt mig at få flyttet min hårgrænse. Jeg har den holdning, at hvis man har noget man virkelig er ked af, så er vi heldigvis nået dertil, hvor det er muligt at få gjort noget ved det. Jeg har faktisk allerede selv, fået foretaet en operation mod mit udseende - og hvis jeg på et tidspunkt skulle blive helt fuldstændig træt af noget jeg længe har tænkt over; så ville der ikke være noget der skulle holde mig tilbage. Men jeg er virkelig kommet dertil, hvor jeg vil tænke længe, og grundigt over det. 

Hos www.crescina.dk behøver man ikke kun at blive ved tanken. De kan nemlig lave behandlinger med hår transplantation, så man simpelthen får flyttet sin hårgrænse, ligesom man kan se på billedet herunder. Dét her, synes jeg er en af de absolut bedste opfindelser indenfor dét, at kunne ændre på sig selv. Man kan få farvet sine læber op, på mere fylde i, eller få påsat nogle falske øjenvipper. Men at få lavet noget som det her, vil jo ændre personen selv - og hele udseendet. 
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...