Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.10.15

LINDBERG - kompromisløst design

Birthday
I min familie har vi faktisk stortset alle sammen fødselsdag i vinter månederne, undtaget én - hvilket jeg egentlig godt kan være ret misundelig over. Jeg har selv fødselsdag 14 dage efter jul; og min mor har lige godt en måned før. Så fødselsdags gaver og julegaver, bliver nøje planlagt fra min side. Hvilken gave kan jeg absolut bare slet ikke vente med at gi', og hvilken kunne min mor godt få stor glæde af, i mellem jul og nytår.

I år har jeg været lidt på bar bund, synes jeg. Jeg vil nemlig gerne gi' noget som jeg ved at folk faktisk ønsker sig meget, og som vil blive en brugelig god gave, men også noget som måske ikke er det mest indlysende, og det første skrevende på ønske listen.
_________________________________________________________________________ 

Så jeg har været inde forbi www.profiloptik.dk for at kigge på lækre kvalitets briller. Min mor bruger nemlig læsebriller, hvilket er helt normalt og virkelig udbredt, i alderen mellem 45 og 50 år. Alt det kan man også læse lidt om inde på profiloptiks webshop.
Inde på deres webshop fandt jeg frem til briller fra Lindberg, som jeg synes er virkelig fine. Jeg kan godt li' det med briller, at man kan ha' nogle forskellige stilarter, og farver - så er det lige pludselig meget let, og ændre en lille smule på ens udseende. 
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...