Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.10.15

Tema-tirsdag #60: Goodiebox, det tredje år

Det er helt vildt at tænke på så hurtigt tiden flyver afsted, når man ser det på den her måde. Det her er nemlig netop det tredje indlæg, hvor jeg viser de goodiebox som jeg har modtaget det seneste år. Det vil sige at jeg har været medlem hos goodiebox.dk i 3 år, hvilket jeg synes er lidt vildt at tænke på. Jeg synes stadig at det er lige så skøn idé, det med at man kan forkæle sig selv med lidt lækre produkter, én gang om måneden. Også er det en overraskelse, selv for en selv - da man jo for det meste ingen idé har om hvad det kan være. 

Image and video hosting by TinyPic
I Goodieboxen fra Juni 2014, var der ikke vanvittig mange produkter, som jeg faktisk har fået brugt. JorgObé har jeg virkelig dårlige erfaringer med, og derfor har jeg holdt mig langt væk fra deres produkter siden. Den røde krakelerende neglelak er... en ganske speciel farve, haha. Og Depend neglelak fjerneren er så lille, at den næsten kun er beregnet til små fejl pletter, som er blevet ramt ved siden af neglen. Men trods det hele - så kan min optur over selve Goodiebox konceptet, bare ikke overgås. Jeg er altså bare stadig fan af goodiebox, og i min boks nr. 25, var det Eye Shadow primer fra Dennis Knudsen, som var min favorit. Jeg bruger den stadig. Både som primer, og som highlighter under øjenbrynene.
Læs om boksen her

Image and video hosting by TinyPic
Fra den ene boks til den anden, hvor det faktisk er minimalt, hvilke af produkterne jeg faktisk har prøvet. I min boks nr. 26 må det være Drops of youth concentrate der har været min favorit - det er nemlig det eneste produkt, der så spændende ud, så jeg måtte prøve det.

Læs om boksen her

Image and video hosting by TinyPic
 kom der gang i produkterne. Efter to bokse, hvor jeg ikke var så imponeret over indholdet, så var det super lækkert at åbne boksen fra August 2014, hvor der var fyldt med lækre produkter. Der var både natcreme i full size og den absolut lækreste Dry Shampoo. Jeg har virkelig prøvet mange forskellige tør shampooer - og dén her, må siges at være i blandt favoritterne. Den havde den skønneste duft! Dog var størrelsen ret lille; jeg ved ikke om det er en "rejse størrelse"? Men duften var ihvertfald super skøn.
Læs om boksen her

Image and video hosting by TinyPic
September boksen så lidt tom ud da jeg åbnede kassen, synes jeg. Men det var nogle rigtig fine produkter, der trods alt var deri. Jeg elsker at skifte lidt rundt i shampoo, og derfor synes jeg det er super lækkert når der er lidt prøver med i de forskellige goodieboxe. Den shampoo og conditioner her, fra Frizz Ease, er super lækker og dufter skønt. Læbestiften fra Teeez gav jeg videre til min kærestes mor. I weekenden lå jeg mærke til at den ligger i blandt de produkter hun bruger aller mest, hehe. 
Læs om boksen her

Image and video hosting by TinyPic
I boksen for præcis et år siden, der var der virkelig lækre "wellness" agtige produkter i. Der var både gel peeling, hånd scrub, håndcreme fra Comwell spa, treatment socks og massage olie. Super lækre produkter som - endnu engang, passer helt perfekt til måneden boksen blev sendt ud i. I Oktober er vinden højst sandsynligt begyndt at være lidt kold og bidende, og derfor kommer skulderene og nakken hurtigt lidt længere op, og skaber derfor nemt lidt ømhed - og hvad er meget bedre end lidt massage, og forkælelse.  
Læs om boksen her

Image and video hosting by TinyPic
November boksen her husker jeg tydeligt. So Susan wonderligt blev efterfølgende en fast ting i min makeup pung, den er nemlig rigtig smart. Der er to ender i produktet - den ene ligner lidt en lipgloss, men er ment som en highligter, til feks. øverst på kinderne. I den anden ende af produkter, er der noget der minder lidt mere om en læbestift; men igen er det en snyder. Den ende bruger jeg til primer på øjenlågene, og nogengange til at påføre under øjenbrynene. Super lækkert produkter, som jeg har  været glad for lige siden at jeg fik den i min boks nr. 30. Derudover var der en super smart Lipgloss med lys, og en af mine favorit mascaraer. 
Læs om boksen her

Image and video hosting by TinyPic
December boksen var fyldt ekstra godt op, da der var et produkt i November boksen, som desværre havde overskredet "holdbarheds datoen", så for at  

Læs om boksen her

Image and video hosting by TinyPic
I Januar i år, synes jeg ikke at boksen var jublende god. Lidt små produkter i forhold til boksens pris - men stadig fint. Body Scrubben var klart min favorit i denne boks. Jeg er generelt bare ret vild med den slags produkter. Man får virkelig nogle lækre bløde ben, efter brug af sådan en. Og til sommer brug er den helt perfekt, hvis man skal gøre sine ben sommerklar - eller generelt bare klar til lidt snyde kulør med selvbruner. 
Læs om boksen her

Image and video hosting by TinyPic
Februar boksen så lidt tom ud, tiltrods for at den faktisk kom rigtig tidligt, fordi at den kom til Valentines day. boksen var en speciel en, med lidt reklame til Jane Kønig. Jeg mener måske også at der var en gavekort, eller en rabat kode med - jeg kan dog ikke huske det. Min favorit i denne boks er helt klart Kueshi Pure & Clean. Den dufter virkelig fantastisk, og jeg har i lang tid brugt den hver morgen og aften. 
Læs om boksen her

Image and video hosting by TinyPic
Det er efterhånden sket i et par bokse, hvor der blandt de fine beauty produkter, ligger lidt spiseligt og det gør da bestemt ikke boksens indhold dårligere. I Marts boksen fra i år, var min favorit helt klart body lotionen fra The Body Shop. Rigtig fin lille størrelse, som passer rigtig fint hvis man skal på ferie, eller bare godt kan li' at ha' lidt brugbare ting i tasken. Nivea creme smooth er desuden også rigtig lækker. Det samme med den fine øjenskygge pen og himan+kind håndcreme. 

Læs om boksen her
Image and video hosting by TinyPic
En af de helt gode ting ved et abonnement som goodiebox, er helt klart at man får prøvet rigtig mange forskellige produkter, som jeg måske slet ikke ville ha' tænkt på, hvis det ikke var fordi at de bliver sendt til en, uden at man ved hvad det er man får. I April boksen var her ihvertfald et par tilfælde. Bla. Ritual body lotion, som dufter super skønt! TRESemmé produkt til krøllet hår, Blue Clay fra DM skincare, som er en "ler" som man feks. kan smøre på ens lår. Også er der den lille Cherish lip and cheek tint, som er noget der ligner en flaske neglelak, som både kan bruges som blush og læbestift. Jeg fik det ud over hånden, og der gik mange håndvaske, før det var væk igen. Holdbart, må man sige.. 
Læs om boksen her

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...