Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.10.15

Sagatrim // vælvære starter her

Jeg kan faktisk rigtig godt li' at træne, jeg elsker den udmattede følelse man får, og bare følelsen af at have gjort noget godt for sin krop og form. Også elsker jeg generelt bare trænings tøj; bukserne, skoene, trøjerne. Jeg er fan - og ejer alt for meget, i forhold til hvor lidt jeg egentlig har brugt det, haha. Men det der med fitness centre er jeg bare ikke særlig god til, så jeg har efterhånden fået stablet en god lille samling trænings redskaber sammen herhjemme. Og jeg har stadig et par små ønsker. For kettlebells er altså en virkelig genial opfindelse, synes jeg. Man kan bruge dem til så mange forskellige trænings øvelser; og både til arme og ben.

Inde på sagatrim.dk, kan man vidst godt sige, at velværen starter, som deres logo også lyder på. Inde på deres webshop kan man nemlig både købe udstyr til fitness, sauna og damp bade - så det er jo ren selvforkælelse, og hvem kan ikke godt li' det. Hvis jeg havde mit eget løbebånd, eller stepmaskine fra sagatrim, så er jeg ihvertfald helt sikker på at den ville blive brugt rigtig flittigt.

____________________________________________________________________________

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...