Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.10.15

Jeg er omgivet af hundehoveder...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Som jeg skrev i indlægget her, så gav jeg Hr. kæreste lidt blandede fødselsdags gaver. Der i blandt var plakaten hér. Da jeg ved et tilfælde havnede inde på citatplakat.dk, og så plakaten her på forsiden, så vidste jeg bare at den skulle være i blandt N's gaver. Plakaten er lige noget for ham, samtidig med at den faktisk er ret fin og klassisk. En sort og hvid plakat, den kan man jo for altid ha' hængende.

Plakaten er fra plakat firmaet citatplakat.dk, hvor der er fuldstændig proppet med sjove plakater med kendte (tv) citater. Der er bla. den berømte "Er det en abe?" som blev sagt af Line Baun Danielsen i God morgen Danmark, for efterhånden mange år siden. Og sådan kan man faktisk fortsætte; for der er så mange gode citater, at jeg er ret sikker på at der er mindst én, som man kan li'. Selv er jeg ret vild med "Lortespasserbus" - ikke som sådan fordi at jeg kan huske den fra filmen den er kendt for; nemlig blinkende lygter. Men mere fordi at jeg bare synes det lyder helt vildt sjovt, når man siger det, haha.

Køb plakaten her.
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...