Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.10.15

Repost: Halloween 021114

Image and video hosting by TinyPic
Jeg elsker simpelthen at ha' fundet en kæreste, med en kæmpe familie, når man ikke selv er i besiddelse af det. Og hvad der er endnu mere fantastisk; er at der er prop fyldt med små mennesker, som værdsætter hver enkelt lille kreative, anderledes og sjove ting der bliver lavet med dem. Alle de idéer jeg har og har haft hvad angår børn, det er gået, og kommet til at gå ud over dem, haha. Halloween i år var selvfølgelig ingen udtagelse. Jeg har faktisk i lang tid gået og små glædet mig til at skulle planlægge det hele. Jeg havde bestilt nogle ting hjem fra Ebay, og tegnet og skrevet idéer ned i min kæmpe sorte bog. Men lige pludselig var min energi fuldstændig forsvundet. Faktisk sagde jeg til N at jeg ikke gad i år, at jeg ikke kunne overskue det. Men så kom jeg i tanke om hvor glade alle folk bliver over det som jég laver. Både N, hans forældre, børn og deres forældre. Så jeg gik i gang og fik det hele lavet klar på et par dage. Her er et lille opfølgende indlæg, til iPhone billederne her
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Hvad er halloween, uden de "mystiske bokse" hvor man skal sætte sine hænder ned i? Jeg havde dem også med sidste år - som kan læses om her - hvor jeg bare havde lavet en kasse til hver. I stedet havde jeg i år bare lavet en, hvori der var 4 forskellige "pakker", også skulle de skiftevis finde én nede i spanden, og til sidst åbne hver deres. I pakkerne var der brikker til mit hjemme biksede puslespil; og det skulle selvfølgelig sættes sammen, før de kunne læse sig frem til hvor første post var gemt. Og bare til ren hygge havde jeg lavet et kæmpe stort skattekort, som de kunne følge - hvis de altså kunne.
Image and video hosting by TinyPic
Jeg gjorde et forsøg på at lave nogle fingre ud af småkage dej. Desværre blev de bare slet ikke som jeg gerne ville ha'. Men med travlhed og dét bare ikke at orke mere; så må man nøjes. Skattekortene blev jeg til gengæld fuldt ud tilfreds med. Det var en længere process, som først var at ligge dem i en kasse med te, så kaffe, og til sidst dyppe med soya, brænde kanterne, og dryppe med falsk blod. Derudover havde jeg tegnet en 1.20 m. høj skelet tegning. Det var Mr. Bones, og ham skulle de sætte en butterfly på. Den der ramte mest præcis, måtte åbne næste skatte post.

4 kommentarer :

  1. Hvordan har du lavet skoene? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er lavet med papmache. Jeg købte nogle gamle hvide brude sko, og lavede formen med maler tape. :)

      Slet
  2. Har du købt skoene ?(;

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...