Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.10.15

Mary; the making of a princess

Image and video hosting by TinyPic
Har i set det her? Der kommer en engelsk talende film om kronprinsesse Mary. Vores kommende dronning. Dét glæder jeg mig til. Jeg elsker kongehuset, og har virkelig været en kæmpe royalist i rigtig mange år efterhånden. Og hele Frederiks helt egen - efterhånden store - familie, elsker jeg bare alt ved. Så meget at jeg kan sidde og blive helt stolt over at se et billede fra prins Christians 10 års fødselsdag. Tænk engang så fin en lille dreng. En kommende konge. 

_______________________________________________________________________________


Filmen skulle vidst være en handling om Mary, fra før hun blev Danmarks kronprinsesse. Om kampen om kærligheden; at kæmpe mod to familier. Jeg ved ikke hvor meget at det som jeg ligefrem vil tro på - men jeg tror bestemt ikke at det hverken er nemt at kaste sin datter mod en kommende dronning titel; og heller ikke, at sidde og være sikker på at det er en der i sidste ende ønsker at være det. Den her film glæder jeg mig virkelig til at se, hvis vi altså her i Danmark får muligheden for det. Den har nemlig premiere i Australien til December.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...