Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.10.15

GOODIEBOX | 41

Image and video hosting by TinyPic
Så nåede vi også til Oktober boksen, denne gang. I sidste måned var der et produkt som viste sig at være lige til at smide ud; medlemmer af Goodiebox fik nemlig en mail om at der var nogle skadelige stoffer i produktet, og at man derfor ville modtage et erstatnings produkt i November boksen, da det ikke kunne nåes i denne her - men man må da nok sige, at trods der ikke er noget erstatnings produkt i, så er denne boks nok en af dem der har stået aller højest, i blandt de nu 41 bokse, som jeg har haft hænderne i. Jeg blev faktisk direkte overrasket over produkterne, som er udvalgt af Magasin. 
______________________________________________________________________________

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

MAGASIN SKØNHEDSSERIE EYE GEL | Vejl. udsalgspris er 79,95 kr.
L'OCCITANE SHOWER GEL | Vejl. udsalgspris er 125 kr. for 250 ml.
BALANCE ME FACE CREME | Vejl. udsalgspris er 450 kr. for 50 ml. 
REAL TECHNIQUES FACE BRUSH | Vejl. udsalgspris er 129 kr.
THE BODY SHOP FACIAL OIL | Vejl. udsalgspris er 325 kr. for 30 ml.
KARMAMEJU KONJAC SPONGE | Vejl. udsalgspris er 69 kr.
MAGASIN SKØNHEDSSERIE CLEANSING WIPES | Vejl. udsalgspris er 39,95 kr.

2 kommentarer :

  1. Den goodiebox ser så lækker ud, og har bestemt fået mig til at overveje, om jeg ikke snart burde starte med at modtage dem! :-D

    www.amaliefernande.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt pjattet med den her opfindelse. Jeg synes virkelig at det er skønt at modtage lidt forkælelse - og boksen her, er jo i sandhed, en lækker en! Spændende om du beslutter dig for at melde dig ind. :-D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...