Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1.9.13

Intagram glimt #7

Det er godt nok efterhånden ved at være alt for længe siden at jeg har fået lavet et lille insta-gram indlæg. Men det skal der lige vendes op og ned på; jeg synes nemlig at det er  hyggeligt at læse, og lave denne slags indlæg. Og instagram billeder er altså bare søde, på deres helt egen lille måde. At kunne tage, og gemme denne slags billeder fra hverdagens små øjeblikke, er jo ganske fantastisk.

1). Dagen før familie frokost hos N's familie, synes jeg at det kunne være rigtig hyggeligt at lave en skattejagt til hans niece og nevøer. Dét tog lang tid; men var i den grad, det hele værd. 2). Min lillebror skulle konfirmeres (hvilket der faktisk også mangler indlæg omkring. Jeg er godt nok bagud... (og hvor er det underligt at skulle skrive "skulle konfirmeres", og ikke længere "skal"...)) og den unge herre fik godt med hjælp, kan man vidst godt sige. 3). Foråret kom, vi har fået sat drivhus op, ordnet en masse ting udenfor, også har jeg samlet en masse forskellige ting til haven. Bla. en hænge sofa, og en et plantebord. Man får sådan en handy-woman følelse, når man sådan lige selv samler et møben, haha. 4). Jeg har været på palmestranden og gå med bare tæer i det varme sand. Det hele blev selvfølgelig sluttet af med en is; den allerbedste af slagsen. 5). Hjemmelavede takke-kort! Jeg sørgede for at få taget en masse gode billeder af min lillebror, til hans konfirmation. Hellere sidde med rigtig mange billeder, end at sidde og fortryde at man ikke fik taget flere. Han var simpelthen fin! 6). Min rekord inden for cupcake bagning, kan man vidst i dén grad godt sige! 200 stks cupcakes, og 50 stks. kransekage konfekt. Det var hvad programmet stod på, da jeg bagte på liv og løs, til Nicolajs nevøer, Sebastian og Tobias' forholdsvis 16 og 18 års fødselsdag. 7). Jeg har været endnu en tur i Vila, og havde et lille "must have" moment, men denne fine top. Min under bevidsthed sagde mig, at den snart ville komme på tilbud; og ganske rigtigt. Med ganske kort ventetid blev jeg en glad ejer, også med 25% rabat. 8). Nej, jeg har ikke været ude at rejse, selvom det godt kunne se sådan ud. Jeg har blot været i Hasseris, og bade.

2 kommentarer :

  1. Wow! Nogle kager! Hold nu op man. Hvordan har du lavet den blå effekt i det hvide? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg har lavet en stribe med pastafarve i tylleren, også har jeg hældt frostingen overi efterfølgende - hvis du forstår. :-D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...