Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.9.13

Cocopanda fylder 1 år, og giver 20 % på alt

Cocopanda.dk holder fødselsdag, og fejre det med fri fragt og 20% rabat på hele deres webshop! Ret fedt, ikke? Jeg har samlet en masse lækre sager på collagen her; alle er ting der meget gerne måtte ankomme i en boks til mig, godt blandet med lækkert til både hår, læber og negle - også er der lige de bedste dufte, blandet imellem. Jeg har allerede bestilt et par Eos læbepomader hjem, da jeg simpelthen bare synes at de er uundværlige (specielt i den kolde vintertid, som vi så småt begynder at gå med hastige skridt i møde). De er nemlig til at finde inde på siden til kun 41,60 kr, hvilket er billigere, end det billigste sted jeg har set dem! I kan finde det store udvalg af Eos produkter lige her. Derudover vil jeg lige anbefale Tangle teezer; nu når den alligevel er sat så meget ned. Jeg købte nemlig en fra en anden webshop for efterhånden et godt stykke tid siden, og hverdag lige siden er jeg blevet mere og mere glad for den. Den reder bare håret lige så fint ud - uden at rive, eller rykke i håret, også er de så små, fine og praktiske, feks. til at ha' i tasken til rejsen, eller når man ellers har brug for en lille børste. Med de 20% koster de kun 89 kr, her.

Udsalget gælder indtil på Tirsdag kl. 15.00.
Er der noget I bare med sikkerhed skal ha' fat i, nu når i kan udnytte de 20%?

1 kommentar :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...