Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6.9.13

Redken favorite

I en efterhånden ret voksende shampoo "samling", er der nu kommet en ny ven til. Stort set alle produkterne er fra billigvoks.dk, og da de endnu engang spurgte mig om, hvilket af Redkens shampoos jeg kunne tænke mig at teste, måtte jeg da også lige tænke mig godt om inden jeg svarede; de havde nemlig lige fået redken i deres shop, og havde derfor et kæmpe udvalg, og jeg havde aldrig prøvet nogle af dem før. En hurtig gennemlæsning, fandt jeg frem til all soft shampooen, da der stod at det forebygger og blødgør tørt hår, hvilket man altså bare ikke kan komme udenom, når man dagligt misbruger sit hår, med varme redskaber. Desuden er der også argan olie i, hvilket var et rigtigt stort plus, også er farven på shampooen en meget sart lyserød, hvilket nok ikke kan gøre den ret meget mere tøse-venlig. I kan finde All soft shampooen lige her, til 158 kr. Aussie, Osmo, og redken er klart mine shampoo favoritter. Og der er ikke noget bedre end at skifte lidt imellem sine shampooer - jeg har ihvertfald tit oplevet, at min hovedbund let kan blive irriteret, hvis jeg bruger den samme shampoo over længere tid, så en ordenlig shampoo samling, er da egentlig ret godt, at ha' i skabet. Har I en Redken favorit?

2 kommentarer :

  1. Jeg bruger altid den blå, men jeg ved ikke hvad den hedder :-D

    Har du en rabat kode til billigvoks? Det kunne jeg godt bruge lige nu ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...