Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.9.13

For hair that's dry, and a bit unhappy

Efter jeg har fået øjnene op for billigvoks.dk, er jeg begyndt at få nogle ret dyre hår-vaner; men jeg er virkelig gået hen og blevet lidt små-lun på det elskelige Aussie. Jeg startede med at prøve "take the heat" shampooen af, da jeg dagligt glatter mit hår (ihvertfald pandehåret), og i et desperat forsøg på bare at være en lille smule god ved det stakkels hår, måtte den i vare kurven. Jeg blev så glad for duften, prisen, og ikke mindst virkningen, at jeg simpethen måtte ha' bestilt én ting, og for at den ikke skulle føle sig alene, måtte "miracle most" med hjem også; og jeg er nu en sprit ny fan! Mit hår dufter så fantastisk, og mine ellers meget slidte og spaltede spidser, har aldrig været  bløde. I kan finde deres udvalg af Aussie produkter, lige her. Derudover bestilte jeg en Eos læbepomade med hjem, og en rigtig fin Essie lak. Jeg er efterhånden ved at ha' en god del af de lækre Eos'er, de virker virkelig godt, og dufter endnu bedre. Dog er den gule indtil videre den er nederst på favorit-listen. Essie lakken synes jeg var så fin, fordi den glitrede og skinnede på billedet inde på siden. Og jeg blev slet ikke skuffet, da jeg åbnede min pakke. Jeg tror den ville være virkelig fin som et lille twist. Feks. ved at lakere fire af neglene én farve, og lægge "set in stones" på den sidste negl. For slet ikke at nævne, hvor perfekt den vil være til nytår! Oh oj.

Shampooerne koster 49 kr, pr. stk. Men der er faktisk lige pt. en aussie derinde, som er på tilbud til bare 39 kr! Eos læbepomaden koster 49 kr, med en normal pris på 80 kr. Også er der Essie, som koster 59 kr, med en normal pris på 129 kr. HUSK at brug rabatkoden "daniella" og få 10% på din ordre.

5 kommentarer :

  1. Elsker Aussie, de laver bare sådan nogle gode produkter :D
    kh Maria

    www.mariamajblog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Super fed blog du har dig :-)
    Håber du vil tage et kig forbi min og evt. følge mig tilbage?
    - Jeg følger i hvertfald dig nu!

    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Uhh Aussie produkterne dufter bare så dejligt! Man bliver virkelig mere end almindeligt afhængig af at vaske hår:D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...