Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9.9.13

Wants fra dubuy.dk

1: Link. - 2: link. - 3: link. - 4: link.- 5: link. - 6: link. - 7: link. - 8: link. 9: link. 10: link.
I modsætning til mange af de andre bloggere der tit laver interiør indlæg, hvor teksten "jeg får snart min egen lejlighed.." indgår rigtig tit; så kommer den slet ikke til at indgå her. For jeg her hverken lyst, eller planer om, at skulle plante mig i en lejlighed, ihvertfald ikke inden for den nærmeste fremtid; men derfor kan man jo godt kigge på lækre bolig sager, og dét gør jeg gerne. Jeg elsker at bruge mine penge på interiør godter, og lige så stille lade dem få plads rundt omkring i hele huset. Der er bare ikke noget bedre, end lidt lækkert nyt, af den slags. Mine ynglings steder at købe ting til boligen er somregel Ikea, Ilva, h&m home og Lisbeth Dahl, da jeg synes at man nemt kan finde lækre ting, som man ikke ser hvert sted, også har de også lige den slags sager, som jeg godt kan li'. Dog er jeg helt vild med Kähler striber - Elsker striber! Så hvad er meget bedre end at få den ind i indretningen, også på de fineste vaser, i alle størrelser? Jeg har fundet 10 ønsker fra webshoppen www.dubuy.dk, som jeg faktisk aldrig har været inde på før nu, som gerne måtte flytte ind her snart, eller engang i fremtiden. Desuden er det ikke bare et kæmpe udvalg af bolig sager, der er at finde inde på deres side. Der er både tøj, tasker, og virkelig fine baby sager, bla. puslepuder, i de skønneste farver!

Find også fine ting, til butikken eller boligen på inventarbutikken.dk

2 kommentarer :

  1. Det skønne Kähler! Brød kassen måtte også gerne være her hos mig, men den er bare så dyr (-;

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, desværre! Men der har lige været nogle der ligner RET meget, i netto til meget mindre.
      Måske du er heldig at kunne finde en der? :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...