Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.9.13

Spar 10% på billigvoks.dk

Billigvoks.dk lever op til sit navn; men udover kun at ha' billig voks, har de også en helt masse andet, lækkert og billigt. Feks. kan man købe de populære Eos læbepomader derinde, hvor de kun koster 49 kr, og nogengange faktisk er på tilbud til det endnu billigere, hvor man kan købe de fuldstændig samme læbepomader i Matas og andre steder, til noget lignende 80 kr. Derudover har de en fantastisk udvalg af mascaraer; jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har købt en mascara i en butik, eller for den sags skyld, andre steder end på billigvoks, fordi at deres udvalg er dejligt, også er det billigt. Jeg er ret stor fan af Maybelline. One by one volum express mascara har ihvertfald været i min vare kurv et par gange, også koster den 59 kr, hvor normal prisen er omkring 105 kr. Som man kan bla. kan se på billedet, har jeg fået en helt ny mascara hjem. The Colossal Volum' express waterproof, som også er fra maybelline, til samme pris. De samme ynglings varer som man ellers plejer at holde sig til, bare til billigere pris - og nu er det muligt at få dem endnu billigere! I hele September har (og er) det nemlig muligt at bruge rabatkoden "daniella" og spare yderligere 10% på de ellers i forvejen rigtig billige produkter.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...