Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3.9.13

Tema-tirsdag #5: Sweater weather.


1. 2. 3. 4. 5. 6. 
Selvom at man nok lige pt. gerne ville, så kan man ikke komme udenom; vi er havnet i September. En mindre milepæl fra vinterjakker, og uldne strømper. Jeg har de sidste par dage gået med tanken om, at jeg faktisk glæder mig til at der bliver en temperatur, så man kan være bekendt at tage sin varme vinterjakke på, for jeg har godt nok gået og små-rystet lidt, af den ny-kommende bidene kulde. Tænker på de små øjeblikke hvor man har tænkt kort tilbage til vinter månederne; tænk, alt det sne der var lige her - og nu står jeg her, i bare tæer og korte shorts. Selvom at glæden ved sommeren er stor, med snobrøds bagning, og ny-plukkede knald røde jordbær, så er vinter månederne da egentlig også helt okay. Om ikke andet, kan man altid gå og små-glæde sig til den danske sommer. Ovenover har jeg samlet et par lækre sweaters, som i dén grad gerne måtte blive en del af min garderobe. Nu er vi nemlig havnet i den tid, hvor det er okay at købe store trøjer og lange strømper. Det har jeg savnet.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...