Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7.9.13

7, 9, 13 | CHANTI GIVEAWAY

Så er det endelig konkurrence tid! Og hvad er meget mere passende, end at gøre det denne dag, den 7, 9, 13? Jeg modtog for et stykke tid siden en rigtig fin ring, som jeg forærede til min mor, i pakken sammen med den, var overstående armbånd; allerede dengang var det henvist til en konkurrence, der har bare været  meget at se til, at jeg først har fået tid til at få konkurrencen op nu - hvilket jo egentlig ikke gør noget, så kan vi også fejre denne skønne dato. Like gerne www.chanti.dk på deres facebook side "chanti", som en lille tak for at de gør denne slags konkurrencer mulige - og ellers for at deltage, læs nederstående her:

Vær' med i konkurrencen om et Shiva sølvbelagt alloy armbånd fra chanti.dk, til værdien 265 kr!
Skriv i kommentar feltet hvorfor du gerne vil modtage det iøvrigt ret lækre armbånd. (Evt. hvem du gerne vil gi' det til), og tilføj din mail eller facebook link, så det er muligt at komme i kontakt med dig, hvis du vinder (At være helt anonym er også okay, bare husk at holde øje med bloggen, så du hurtigt kan kontakte mig, hvis det er dig der vinder!). Vinderen findes d. 14 September.

Hvis vinderen ikke svare inden for 1 døgn, bliver jeg nød til at finde en anden vinder.

It's must be a lucky day, for someone, somewhere! 

9 kommentarer :

  1. Jeg vil gerne vinde, så jeg kan give armbåndet videre til min mor :) det synes jeg hun fortjener :) alle elsker deres mor :) man glemmer bare at fortelle og gøre noget ved det :) så det vil jeg, hvis jeg vinder altså :)
    jeg kryder fingre:D

    SvarSlet
    Svar
    1. Super skøn besked. :)
      Det er nemlig rigtigt, at man skal huske at gøre noget for dem man elsker, imens de stadig er her.
      Dejligt at du vil glæde din mor.

      Jeg blive lige nød til at bede om dit navn, så jeg kan skrive det ned, når jeg skal trække en vinder. :)

      Slet
    2. Hov det glemte jeg :D hehe
      jeg hedder sofie :D

      Slet
  2. Hej.
    Jeg vil gerne vinde, så jeg kan give det til min kæreste i fødselsdags gave. Da jeg ikke har så mange penge så kan jeg også invitere hende ud og overraske hende med det. :)

    /alexander

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Som enlig mor på SU, er der sjældelt råd til lidt godterrier til en selv.
    Man sætter altid sine børn først. (Jeg gør ihvertfald).
    Så for at være helt ærlig, så ville jeg elske selv at beholde det smukke armbånd (-;

    rikkejkoevlstud@gmail.com

    SvarSlet
  6. Det er sjovt som folk bare ingen penge har, når det gælder om at gøre sig sølle, for at vinde en konkurrence! :D
    Jeg vil bare gerne vinde - for at vinde. Også er armbåndet da også meget fint ;)

    Linea Andersen. Jeg har skrevet en mail til dig, med min email

    SvarSlet
  7. ^ Latterligt at skrive, Linea.
    Ved gud om jeg da håber at du ikke vinder. Folk har da lov til at skrive lige den grund til at vinde, som de vil. Christ :).

    Jeg har læst med i din blog i lang tid. Rigtig lang tid, faktisk. Er bare ikke af den type der kommentere, hvilket jo egentlig er ærgerlig. Jeg vil gerne deltage, så der er mindre chancer for at Linea ovenover, vinder :).

    Mathilde L

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...