Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9.9.13

En goodie-tak

Forleden dag på min facebook, var der en dejlig besked i min indbakke. Det var en af medarbejderne hos Goodiebox. De havde læst alle mine indlæg, inkl. det dengang nyeste "tema-tirsdag" indlæg, hvor jeg havde lavet et tilbage blik fra mit første år med goodiebox, så man kunne se lidt tilbage på alle de lækre produkterne som jeg nåede at modtage, på et år, og hvilke der var mine ynglings. (Læs indlægget her). Overraskende nok, stod der i beskeden, at de fra goodiebox kontoret, gerne ville sende mig en lille pakke, som tak for mine mange indlæg, og gode opbakning. Hvor god stil er det ikke lige? At de først og fremmest læser alle de indlæg, og alt det jeg har skrevet, for derefter at skrive til mig, at de gerne vil sende mig en gave som tak. Jeg er forbløffet, og  taknemlig.

2 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...