Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.9.13

Tema-tirsdag #7: Mit første Ebay køb

En helt uvirkelig og lidt sjov følelse, at modtage sin første Ebay pakke- og så fra Kina! Jeg er nok ikke den eneste der havde (og måske stadigvæk lidt har) en lille fordom omkring ebay, eller ihvertfald mange af deres sælgere. Kan man stole på dem, modtager man sine varer, osv. Men næsten en uge efter jeg første gang nogensinde befandt mig på ebay, og en ret underlig mail med en masse kinesiske tegn efterfølgende, stod jeg med min pakke i hånden. Hvor der oven i købet var en rigtig fin lille hjerte-form ekstra med i. Det er altid rart når noget man ingen forventninger har til, ender ud med at blive en god oplevelse, med en sælger der fik afsendt mine ting hurtigt.

I pakken var der overstående alfabet stempel, hvor man kan klippe bogstaverne ud og sætte i den lilla'e holder, så man kan skrive navne og lign. i feks. fondant og småkager. Jeg fandt sælgeren ved at søge efter "fondant alphabet", og ellers var det legende let. Nu kan det her blive farligt - for der ér altså bare nogle fine ting, derinde.

1 kommentar :

  1. Perfekt! Tak :) Kan du huske hvilken handler du købte hos? Har ledt efter disse bogstaver i evigheder!!! :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...