Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.8.13

Tema-tirsdag #4: Middelalder dage.

Det er efterhånden et par dage siden, at året middelalder marked blev skudt igang, og jeg var en trofast besøger. Jeg har efterhånden skrevet det så mange gange; for jeg har skrevet om det hver eneste gang, de to gange årligt hvor jeg ihvertfald er der. Den eventyrlige og lidt tilbagesene stemning der er, opslugte børn, gøgler flokken, turister, og de folk der holder det hele kørende, som hele ugen går rundt i hjemmelavede sko, eller bare tæer, for at gøre det hele lidt mere livagtigt. Jeg synes det er så fantastisk at der er nogle der gør det til en mulighed for os andre, at kunne komme ind på slots arealet, og på dén måde, komme tilbage i tiden. Selvom at jeg ønsker at sen-sommeren vil fortsætte i nærmest uendeligheder, så kan jeg alligevel næsten ikke vente til næste begivenhed, på Voergaard slot.

1 kommentar :

  1. Jeg elsker Voergaard slot, og er tit på besøg, ikke det blot handler om en gåtur omkring slottet :)

    Anne Cathrine
    www.annecathrinebro.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...