Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.8.13

Tema-tirsdag #3: Goodiebox det første år

Så mange fantastiske bokse, fordel ud over så mange fantastiske måneder; men hvad var det nu der var i? 
Og hvad var favorit tingen? Jeg kigger tilbage. 
Min første modtagende goodiebox, fra et næsten nyt goodie-firma. Hvor var det en fantastisk følelse at åbne denne pakke; uden at vide hvad der var i. (Og uden at vide, at dette ville fortsætte hver eneste måned, i rigtig lang tid). Jeg kan huske at jeg testede det hele af, med det samme. Det kunne slet ikke vente. Af de rigtig fine ting som jeg fik i den første boks, der må konkurrencen gå imellem cremerne fra decubal, og Osis+ hair spray - og der løber Osis med sejeren. Virkelig stærk holdbarhed med denne spray - Dét havde jeg ikke lige forventet. 

Nummer to boks was here! "Bliver det bare bedre og bedre?!" Det var som om de kunne læse mine tanker. Jeg havde lige gået og tænkt at jeg skulle ind og ha' købt nogle silica piller, til forstærkelse af negle, hud og hår, og vupti, så var de i næste boks. De både lugter og smager ganske forfærdeligt - og virkningen ved jeg ikke rigtig om jeg skal kommentere... Hvis man tror på det, så virker det måske nok! 

Ohhh, yes, yes, yes! Som jeg også skrev dengang i indlægget lige her, så havde jeg næsten lige modtaget en hår olie helt magen til, fra billigvoks.dk, og vidste derfor at jeg ville elske denne! Den har forkælet mine hårdt pinte spidser til det yderste, også dufter den bare dejligt. (I hård konkurrence med den fantastisk eye-liner på billedet! Eller... Hm).

November, Oktober 2012.
Aussie! My dearrest. Jeg havde faktisk aldrig nogensinde prøvet Aussies produkter, før at postmanden kom med November pakken, hvor en særdeles ønsket Aussie flaske fyldte godt i pakken. 3 minutes miracle; øh jea! Jeg elsker den. I en meget hård kamp om ynglings tingen i November boksen, var der også den lille grønne vitamin læbepomade; fast inventar i min pung. Lille og fuldstændig praktisk - og ret rar at ha'.
December, November 2012.
I November var der også en god fyldt boks. I blandt der, var biosilk mine favoritter. Giver så fantastisk blødt hår; det eneste dårlige var, at de var alt for lille. 
Januar, December 2012.
Den orange scandaleyes mascara fra Rimmel London, havde længe været min favorit, og hvad er meget bedre, end når man får endnu en, af sine favoritter? Den giver lange adskillelige og fyldige vipper! I min samling på godt 30 mascaraer, er dét her, ihvertfald en af mine ynglings.
Februar, Januar 2013.
En rigtig Januar boks med te, og creme til den vinter-blege og tørre hud. Teen har jeg ikke smagts, men cremerne har jeg prøvet! Jeg elsker generelt Decubals cremer, og denne er ikke en undtagelse. Derudover er den lille grønne fra matas natur, også en virkelig lækker sag; også passer den perfekt ned i tasken.

Hvis der er noget der gør det bare lidt godt, at skulle til at tage sin måske ret perfekt lagt make-up af, så er det et stort spejl, god(!) make-up fjerner, en stol at sidde på, og ordenlige vatrondeller - Tada! Så lækre, og overhovedet ikke smuldrende, eller trælse at røre ved.

En godt fyldt pakke, var det i Marts. P20 solcreme, 4 lækre farver øjenskygger, og de (dengang) helt nye og virkelig(!) velduftende head & shoulders! Min lillebror var vidst også ret stor fan af den lækre shampoo; han brugte ihvertfald det hele. Hæhæ.

Der måtte hele 10 bokse til, før at der kom en lille skuffet følelse op i mig, da jeg åbnede min pakke. Jeg synes den ser lidt øv, og tam ud; men når det er sagt er appeal 4 et fantastisk neglelak mærke, også var pakken pink, hvilket hvis rykkede det hele lidt op.

Ih, Maj var en god boks, med henblik på at sommeren var over os, og at vi skulle til at være klar. Sollotion skal man ikke gå ned på - solen er så skide farlig, så aldrig gå ned på sollotion! Derudover var der også Nivea stress protect deo, som dufter virkelig godt, og ikke giver hvide skjolder på mørke trøjer. Thumps up!

Også den tolvte boks, som kunne signalere at det nu var et helt år siden, at boks nummer ét, kom ind af døren. Avéne spring water - hvem vil ikke gerne ha' den helt perfekte, rene hud?

1 kommentar :

  1. Ej, en god idé at lave sådan et indlæg :)
    Rigtig gode favoritter :) Jeg har desværre ikke fået goodiebox i et år endnu, men når det kommer kunne jeg godt finde på at lave sådan et indlæg her også så man kan se tilbage på det som du skriver :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...