Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.8.13

New in | 8

Selvom sommeren sørgelig nok, er ved at være bag os, så er det aldrig for sent at blive en glad ejer af en ekstra bikini. Jeg har længe gået og nær beundret de flotte "frynse bikinier" men har af en eller anden grund aldrig gået derfra igen, hvor jeg rent faktisk har købt en. Men nu er der en, i min efterhånden ret store, "bikini samling". Inde på Silverqueens hjemmeside, fandt jeg nemlig en til kun 185 kr, for hele sætprisen. Derudover bestilte jeg også et par super lækre sorte shorts. Jeg synes efterhånden tit, at hvis man får fat på et par shorts, så er de meget åbne ved låret, hvilket nemt kan gøre det vanskeligt at bruge dem til feks. træning, hvor dem her har et elastik agtig bånd rundt om lårene, som gør at de bliver siddende. Perfekt til trænings shorts, natshorts, hygge shorts, eller bare, ja, shorts. Find dem her.

3 kommentarer :

  1. Uh de shorts er fine!

    eslublog.blogspot.se

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med den bikini top - skøn farve :D

    http://sofiekn.blogspot.dk/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...