Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.8.13

Familien Miller - Langt over grænsen

Jeg var i torsdags inde for at se "Familien Miller", og må ærligt indrømme, at jeg tror ikke at jeg har siddet og grint så meget i biografen før. Den var slet ikke som jeg havde forventet, eller tænkt mig til at den skulle være; den var meget sjovere! Jeg sad og stor smilede hele vejen igennem, når jeg altså ikke - sammen med de andre i salen -, sad og skrald grinte. Jennifer formår at få sin kærlige Rachel rolle frem, i den falske rolle som mor, og spiller den virkelig så godt, at man nærmest får lyst til at blive en del, af deres ikke ret så normale familie. Jeg er vild med denne type af film, den slags man sagtens kan se igen og igen; også er jeg i den grad vild med de ekstra fraklip, som kommer til sidst. De fik lige de tilbageværende små grin opbrugt. 
Se traileren her!
Langt over grænsen, kan man vidst godt sige, ja. For David Burke har nemlig fået til job at skulle hente et ordenlig slag narko, i Mexico. David nyder ungkarletilværelsen og ser ned på de af sine gamle venner, der er blevet tykke, halv skaldede familiefædre, mens han stadig sælger stoffer og har lækkert hår. Men da han pludselig står i massiv gæld til narkobossen, bliver han tvunget til at hente en lille smule forbudte sager, i en rimelig god afstand, væk fra sit hjem. Efter et godt stykke tid, med gennemtænkning af en plan om hvordan dét skulle kunne lade sig gøre uden at ende i saksen, kommer han i tanke om noget; han skal bruge en familie, så han ser idylisk ud. En ren familie far, som bare er på ferie. Han mangler bare én ting; resten af familien. Derfor hyrer han den rapkæftede stripper, og nabo, Rose (som spilles af Jennifer Aniston), en sød, - og lidt kikset - dreng ved navn Kenny, samt den vilde, tatoverede og hjemløse Casey. Tilsammen udgør de mor, far og børn, I kurs mod Mexico, i en voldsom stor og ny-pudset autocamper. Men alt stopper selvfølgelig ikke der... En autocamper fyldt op med hash-pakker, der går i stykker. En mekaniker der bliver taget som gidsel, et mindre strip-show, et par slås kampe, også selvfølgelig stakkels Kenny, der ender med en voldsomt stor testikel, grundet et grimt bid, med en meget stor og grim edderkop. Men hvad sker der egentlig med den så kaldte "familien Miller" efterfølgende, når de slet ikke er i familie..? 

2 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...