Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.8.13

Wants fra helbergdesign.dk

Har netop fundet frem til webshoppen helbergdesign.dk, hvor der er fyldt op med en masse lækre interiør godterier. Jeg har fundet lidt af tingene frem, som jeg rigtig godt kunne tænke mig at være ejer af, og lavet en lille collage.

1. Wesco single boy skraldespand 999kr, kan købes lige her. 2. Elsker store sofaer, nærmest fyldt med lækre pyntepuder, og der er Hay-godterier jo ikke en undtagelse! Puden kan man købe til 549 kr, her. 3. De bokse her, lige virkelig nogle man også kan få hos Lisbeth Dahl, så selvfølgelig skal de også med på collagen. Elsker de slags små bokse. I kan finde dem lige her, til 450 kr. 4. Der er altså bare ét eller andet med de puder dér. Denne her er ikke en undtagelse. Find den søde pude her5. Fine kasser er jo ren win-win! Punk nr. 5, kan findes her. 6. Jeg synes de her små glas beholdere fra nomess Copenhagen, er fine! De kan findes her, til 199 kr. 7. Det er nok de færreste der ikke har set den fine kubus stage, og måske også beundret den en smule. Inde på helbergdesigns webshop, kan den købes lige her. 8. Jeg synes simpelthen de er så søde de krus her. Man kan jo bruge dem til alt muligt forskelligt! Find dem her.

2 kommentarer :

  1. Virkelig fine ting :D Hvis man bare havde råd..!

    SvarSlet
  2. Ej hvor er de fine (; <3

    Kig forbi min blog (;<3
    http://winslow.bloggersdelight.dk/?p=95

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...