Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.8.13

All these different Nike shoes

1. - 2. - 3. - 4. - 5. - 6. - 7. - 8. - 9.
Jeg elsker virkelig Nike sko. De laver jo - næsten altså - sko til alle lejligheder, i alle farver, til børn, mænd og damer, unge som voksne, og selv til helt små babyer. Bare se de små sorte børne nogle, med det "ild farvede" nike tegn, er de ikke søde? Jeg købte selv for et par måneder siden, et par virkelig lækre Nike air vortox vintage (faktisk også her fra Miinto af) og de er simpelthen så behagelige at gå i, og passer lige til min form af fod, da jeg har en meget smal og lang fod. Jeg er så glad for dem; og håber kun at min efterhånden store sko "samling" med tiden kommer til at indeholde flere lækre Nike sneaks.

Jeg har samlet lidt forskelligt inde fra Miinto.dks sko afdeling, under Nike kategorien, og noget af det bedste er nok at der lige nu, faktisk er ret mange procenter på de forskellige sko, hvilket jo slet ikke er helt dårligt. Find de forskellige links til skoene, under billedet.

Der er også et stort udvalg af nike produkter her, på sporthamburg.dk

2 kommentarer :

  1. Kan ikke finde vintage modellen derinde, er det korrekt? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det tror jeg, desværre. Kan heller ikke finde dem derinde længere. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...