Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.8.13

He only wanted to love him...

Homoseksualitet er en ømt punkt at røre ved, og alligevel tager jeg chancen. Jeg har intet had eller på anden måden nogen form for dårlig mening om det; dog synes jeg, at der ikke skal ret meget til, før at det bliver blæst op, hvilket jeg synes er rigtig ærgeligt. Når man hører ordet homoseksuel, eller den mindre fine titel "bøsse", så tænker rigtig mange med det samme på "dagens mand", hvor Gustav, og nogle af de andre som man virkelig lagde meget mærke til, fordi at de var sprutlende, og havde et stort skridt foran de andre, på alle måder. Jeg er kæreste med en dreng, jeg ønsker at få en familie, og hvem har ikke mindst én gang tænkt på et kæmpe stort bryllup, hvor alt bare er eventyr-perfekt, og man lever lykkeligt til sine dages ende? Hvorfor skal det laves om på, bare fordi at brudekjolen evt. mangler. Jeg synes det er så smadder ærgeligt, for alle har jo rettigheder; hvis man ihvertfald lader vær' med at spørge de kirkelige.

Overstående video blev i nat delt på min facebook. Jeg tænkte at jeg lige hurtigt ville se den. "Hurtigt", tænkte jeg, da jeg så at den varer godt 11 minutter. "Nå, jeg kan se det jeg lige orker". Indtil at jeg faktisk kom lidt ind i "filmen". Jeg ville ha' slutningen med, hvad skete der med Shane, - og gjorde Tom's familie noget drastisk imod ham, fordi at de var imod hans forhold til en mand? Mine tårer var ihvertfald nedfaldet til øjenkrogen, imens at min tanke var på, hvilken forskel Tom's familie havde behandlet deres søns kæreste, hvis det havde været en af et kvindeligt køn. Jeg synes at det er sørgeligt, og meget tankevækkende.

1 kommentar :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...