Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.1.13

Den sidste dag, i den første måned

En lille fredfyldt tanke, der kun bliver afbrudt af en række nys. Et par opgaver på computeren, som bliver til side sat til fordel for en sprudlende hovedpine, solens skarpe solstråler der bliver udelukket bag et nedrullet gardin, et måltid mad der bliver erstattet af et par kost-tilskuds, vitamin og hovedpinspiller. En tallerken der bliver stillet ved siden af håndvasken, uden at blive vasket op. Opsat hår, som trænger til at få ført en hårbørst igennem, make-up der ellers gerne måtte blive påført, tre-lags strømper, hvor af at det ene selvfølgelig er et skrigende par lyserøde hygge-sokker; en iskold krop, under en indtil-videre dejlig behagelig dyne, med paradise hotel afsnit foran mig, og en mor der netop har købt vitamin water og toffifee. Så er det hele alligevel bare lidt okay.

13 kommentarer :

  1. Hej daniella
    jeg har brug for din hjælp

    jeg skal konfimeres i år og er lidt på bar bund med min sang og sådan. vil du ikke hjælpe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh, dét lyder spændende!
      Jeg vil rigtig gerne gøre hvad jeg kan, for at hjælpe dig.

      Er du en pige eller en dreng? :)

      Slet
  2. Det lyder som om du er en lillebitte smule syg, så jeg vil ønske dig god bedring! :-) He he..

    Knus
    www.rikkesunds.dk

    SvarSlet
  3. Kender det alt for godt, god bedring! :-)

    ablondemess.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hvornår er der flere konkurrencer ? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er faktisk en lige nu, på min facebook side. Den slutter når der er 100 deltagende! :)
      Du kan finde min facebook side i bunden af bloggen. :)

      Slet
  5. Besøgende nummer éthundredeoghalvtredstusinde! :'D

    SvarSlet
  6. Sikke en flot og inspirerende blog!
    - Du tager nogle super fede billeder!

    Jeg er nu fast læser og håber at du kigger forbi mig :).

    Knus Victoria.
    http://victoriawinther.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Jeg ville også være så super taknemlig for lidt konfirmation inspiration :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...