Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.1.13

Birthday girl

Min fødselsdag startede helt drømme agtigt, med en kæreste der lå ved siden af mig og vågnede kl 05.00 sharp. Han lagde sin arm hen over dynen ved min mave, imens han viskede "er du vågen?". Jeg er inde i en ufattelig dårlig søvn-periode, så med en træt krop, gemt godt under dynen, og hovedet lige tilpas behageligt lagt på hovedpuden, fik jeg lige nikket ja. Med en søvnig og lidt hæs stemme, samt sammenknipende øjne, begyndte han at synge en lille fødselsdags sang for mig. Idag er det Daniellas fødselsdag, og sørme ja, så kom dagen alligevel susende, med en voldsom fart.

18 kommentarer :

  1. Tillykke med fødselsdagen (:

    SvarSlet
  2. Tillykke! :-D

    Knus Rebecca.
    rebeccasjensen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Det lyder som en SKØN start på dagen! :)
    Stort tillykke til dig, håber du nyder din dag <3

    - Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det synes jeg bestemt også at det var! Jeg fik lige lov at sove lidt tid efter, og blev derefter endnu engang vækket af fødselsdags sang, af min skønne familie. Åh. :)

      Slet
  4. Tillykke med fødselsdagen søde Daniella :) Og hvilket overskud som blogger at have, med så mange dejlige indlæg også. Jeg håber ikke at du har glemt at nyde din dag, det har du fortjent at gøre. Glæder mig til at følge med i dit 19 år også :) Knus til dig, fra en ellers anonym læser, Michelle

    SvarSlet
  5. Årh, hvor lyder rart! Mega hyggelige billeder :) - Tillykke med i går!

    Knus // upsidedown-yiyang.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Tillykke! :)

    Kig meget gerne forbi min blog og skriv en kommentar :) http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Tillykke, og super fin blog! Kig forbi hvis det lyster // Livilovelife.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...