Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.1.13

Cool stuff, on coolstuff

Jeg ved ikke om det er trængen til det lidt anderledes, eller om det bare er dét, at gå i barndom igen; men coolstuff er og bliver altså en side, som jeg elsker at vælge ting fra. I helt vildt lang tid har jeg kigget på det barnlige frembrusende gigante lego-kasse hoved, og bare tænkt "jeg må eje det", hver eneste gang. Og nu blev det altså. Inde på Coolstuff.dk, har de en masse forskelligt lego-look a like agtige ting, feks. madkasser, drikkedunke, og de her lego kasser, som jeg tror er lavet i meningen om at det er til at opbevare lego i - men hvem siger at man behøver det? Hvis min lillebror stadig var daglig storforbruger af hans voldsomme lego samling, så havde jeg helt klart foræret den til ham, for sådan en kasse, burde næsten være fast inventar, iblandt lego samlinger. Jeg ved endnu ikke helt hvad jeg vil bruge min kasse til. Hvis den havde været lidt mere tæt i låget, havde jeg brugt den til at opbevare mel, cornflakes eller havregryn i, når jeg engang skal indvie mit helt egen køkken; bare fordi, at man kunne. Haha!
I pakken sammen med lego hovedet, gemte der sig også en anden, lidt utraditionel ting. Nemlig en gigantisk vingummi bamse, som er 88 gange så stor, som de helt normale små nogle, som vi er vokset op med, og er van til. Den gik rent hjem herhjemme, og havde en teenage-lillebror, med julelys i øjnene; også smager den faktisk overraskende godt også! Omenom.

Mit næste overvejende køb er i den grad, den lille chokolade fontæne. Jeg har en kærste som er helt facineret af de kære chokolade springvand; og ville være lykkelig for at give ham sådan en. Det er også en ret god undskyldning, for at få en selv, ikke? Måske det skulle være en valentines gave, som det jo efterhånden også snart er tid til at tænke på, hvis det er noget man går op i! Har I nogle ønsker, fra Coolstuff?

2 kommentarer :

  1. Jeg synes Tetris lampen er vildt fed :-)
    http://camilla-soerensen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det er lang tid siden jeg har været inde og kigge på coolstuff, men nogle af deres ting er super fede! :-D

    / Sandra
    http://ablondemess.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...