Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8.1.13

Birthday wishlist

De klassiske fødselsdags ønskelister rundt i blogland, har også fundet frem hertil. Det er egentlig ret trist at ha' fødselsdag 17 dage efter jul. Der er altid det samme problem med hvad man skal ønske sig. Så den lille collage her, var egentlig et større projekt, der satte tankerne igang om hvad man har gået og tænkt og sagt det sidste stykke tid, som man godt kunne tænke sig. 

"Tea for one" tekander, er noget jeg har kigget på i efterhånden lang tid nu. Selvom jeg slet ikke drikker te, synes jeg bare at de er så fine. Og en med et disney motiv, eller et andet fint et af slagsen, ville bestemt ikke gøre den mindre fin, tværtimod. bukser. Man kan aldrig ha' for mange bukser. 101 dalmatiner kruset fandt jeg tilfældigt på disneystores hjemmeside, og faldte pladask for det. Da jeg var mindre var jeg den største dalmatiner pige, og fik altid gaver hvor der var prints på, og stoppede altid op, når jeg så en hvid bamse, med sorte pletter. Ih, jeg må ha' fat i sådan et krus, på et tidspunkt. Endless light lysestagen er så fin, med dens ialt kun 9 små stearinlys, som kommer til at se ud som om, at de fortsætter i evigheder. Korte converse og ballerina sko er jo nærmest et must til sommer, når man skal rende rundt i shorts, og bare ben. Iphone cover og uret synes jeg er ret fine, og har længe gået og kigget, på faktisk begge dele. Sidst men ikke mindst; Nike free run trænings sko, har jeg kun hørt godt om, også ser de uimodståelige lækre ud. Og lidt lækkert trænings udstyr, må næsten være det sidste store puf, til at for alvor at komme igang.

17 kommentarer :

  1. Har aldrig set sådanne tekander før! Er det så en kop i bunden, eller?? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Var også helt overrasket da jeg så dem, så god en idé. Også er de jo virkelig fine!
      Det øverste er en "halv" kande, hvor bunden er en stor kup. Rigtig smart! ;-)

      Slet
    2. Tak for hurtigt svar :D

      Det er smart!!! Tak for at dele det :D Hvor kan man købe dem henne?

      Slet
    3. Det var så lidt. :)
      Den ene er fra disney store, den anden er fra mærket Miss Etoile, som kan købes i Bahne. :)

      Slet
  2. Tak for den fine kommentar. Vil da gerne følges.

    Knus,
    miekathrine.blogspot.com

    SvarSlet
  3. hej Daniella tak for din søde kommentar påvores blog! din er helt klart også rigtig fin!
    vi følger dig nu på bloglovin!
    knus sille og josefine <3

    www.garderobeskab.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Dejlige ønsker. Har fulgt dig i langtid, og jeg ved også, at du har fulgt mig førhen, og jeg er tilbage på bloggen! :-)
    Kig endelig forbi min blog hvis det lyster...http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih det lyder godt! Elsker at følge med i blogliv, fra Nordjylland af! ;)

      Slet
  5. Tak for kommentaren på min blog:)
    Jeg følger dig nu, og håber også at du har lyst til at følge mig!
    http://zaquerity.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sarah!
      Jeg følger dig via. bloglovin nu. :) Knus

      Slet
  6. Det er jeg glad for :-) Det er fantastisk at se, at alle de gamle blogge jeg plejer at følge stadig blogger! Man bliver så glad! Forsæt med at blogge!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også skønt, at du er tilbage! Og tusind tak! :)

      Slet
  7. Årh, super fed og fin collage, jeg kunne bruge mange af disse ting du har fundet, og de blå bukser er så flotte! :-).
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/ tjek min blog ud :).

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er godt at høre, at man deler smag med andre. :D Er også rigtig vild med de blå bukser!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...