Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.1.13

Just a little detail around the neck

Hvis der er noget der er mange af, så er det hjemmesider hvor det er muligt at købe nogle af de ret fine butterflys. Jeg har været så heldig at modtage endnu en til lidt reklame her på bloggen, denne gang fra tieman.dk. Billederne er bare lidt just for fun, og butterflyen vil gå videre i Nicolajs skab, hvor han er ved at ha' en god samling, af de fine sløjfer. Jeg synes det er så flot med sådan en til outfittet, med en flot ensfarvet skjorte. På tiemans webshop er der både ensfarvet butterflys, to farvede (hvilket jeg aldrig har set før), også de mønstrede butterflys, hvor den butterfly jeg har modtaget, også går under den kategori.

2 kommentarer :

  1. Flotte billeder :D

    SvarSlet
  2. Tak for den søde kommentar på min blog :-)
    Jeg synes billederne er rigtig flotte! Og det samme om din blog, måske har du lyst til at følges? :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...