Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9.1.13

Instagram glimt #6

1). Jeg har brugt uendelig lang tid på at kigge gamle albummer igen, og sætte billeder i rammer. 2). Jeg har været meget hjemme ved Nicolaj i Frederikshavn, hvor jeg så julekalender og hyggede med Marius. 3). Jeg kastede mig ud i projektet, at lave en kransekage. Jeg har aldrig prøvet at lave sådan en før, og vidste ikke hvordan det skulle gøres; derfor endte den sådan ud. Men det er okay, når folks kommentarer var, at den smagte bedre end dem man køber (og end den så ud.. hæhæ!) 4). Nicolajs far havde fødselsdag, og det skulle selvfølgelig fejres. Nicolaj og jeg havde lavet kransekage, og små kransekage konfekt stykker, også havde vi pyntet op i stuen med flag. Ih, elsker at se folk blive glade for overraskelser. 5). Jeg fik øje på mærket "miss etoile", og er allerede nu en lykkelig ejer, af den fineste kup af mærket. 6). Nicolajs mor havde lavet advents-pakker, til både Nicolaj og jeg. Den ene gang fik jeg 3x hellokitty strømper, søndagen efter fik jeg hello-kitty sutsko; hun må kende mig ret godt, efterhånden! 7 & 8). Nicolaj og jeg var endnu en tur i Århus. Vi ville begge gerne derned i December, og det er jeg glad for at vi nåede. Vi spiste curros, og købte forkælelse til os selv, imens alle andre stressede efter julegaver. Også var vi et smut inde og spise, med Nicolajs bror, Brian og hans kæreste. 9). Jeg har været oppe ved min søster og svoger, hvor lille David ville være med til at se Alene hjemme. Hver gang den (meget meget ulækre) store fugle edderkop kravlede henover skræmen, gemte han sig under tæppen, imens han stillede spørgsmålet "Er det egentlig ikke ulovligt, at ha' sådan en derhjemme?!". 10). Selvom snestorm er noget voldsomt noget, noget træls noget at komme rundt i, så kan man altså ikke komme uden om, at det er flot sådan et helt hvidt univers - Så længe at man altså bare ikke skal ud i det. 11). Min lillebror og jeg, dækkede lyn hurtigt et jule-bord. Han lavede de fineste bord kort, som selvfølgelig er lagt i gemmeren. Sådan noget er sjovt at se, om ganske få år. 12. Det tolvte billede, i den tolvte og afsluttende måned. Nytårs aften fejrede vi ved at spise fondue hjemme ved mig. Derefter ud til min søster og svoger i Nørresundby, for efterfølgende at køre til Frederikshavn, hvor vi var ved Nicolajs forældre og en masse af deres venner - de kunne allesammen "90 års fødselsdag" udenaf, og dét gjorde den altså bare lidt mere underholdende. Senere igen tog vi over til Nicolajs storebror, hvor der var 3 meget livlige drenge under 9 år. Vi blev ihvertfald virkelig godt underholdt, med bla. en acapella duet af Ankerstjerne og Rasmus Seebachs "1000 år" og lidt Michael Jackson moves. Talentfulde unger. Og til aller sidst stod den på byen, i 9900.

2 kommentarer :

  1. Er er da din nevø?? Hvis det er din svogers søn??

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej? Det er min storesøsters kærestes søn. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...