Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.1.13

Be trained, be pink

Forleden dag bankede den efterhånden velkendte postmand på døren, med en pakke på 14+ kg. Jeg vidste med det samme, at det var mine allerede højt elskede og sprit nye håndvægte fra nordicfitness.dk, og skyndte mig at pakke den virkelig godt indpakket pakke op. Jeg har længe gået og tænkt på at købe et par håndvægte, som var på et tøse ordinært niveau, hvor selv piger kunne være med; og med det både lyserøde og lilla'e trio håndvægte sæt, fra mærket abilica fra nordicfitness, kommer man vidst ikke tættere på! Man får både 3 kg, 2 kg, og 1 kg håndvægte, også med 2 af hver, samt et fint stativ, til at opbevarer vægtende på. I'm in love. Er helt vild med mine små lyserøde håndvægte; også kan de jo bruges til alverdens træning, med hele kroppen!

2 kommentarer :

  1. Hvor fedt at du har fået dem! Jeg har selv overvejet at købe nogle, udover al den tid jeg træner i Fitness. Hvad kostede de? :-)
    Du må meget gerne komme forbi min blog www.daniellahorsmark.dk Knus

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...