Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.1.13

weekEND

Hele weekenden har jeg endnu engang tilbragt i Frederikshavn. Nicolaj bor i Frederikshavn, og kører hver eneste dag fra hans arbejde i den by han faktisk bor i, hele vejen ud til mig, blot fordi jeg er her, og så ved at være i Frederikshavn om weekenden sammen med ham, synes jeg at vi supplere det ret godt; også er hans familie så uimodståelige søde, at jeg føler mig hjemme.  Weekendens billeder er taget i form af instagram, da jeg slet ikke har haft mit kamera ved hånden hele weekenden, da jeg har lavet noget hele tiden. 
Fredag kom posten med en pakke fra coolstuff, med lidt fjolle ting i, hvorefter jeg direkte tog til Frederikshavn, og tog med det samme ned og trænede med Christian og Nicolaj.
 De træner begge to med sindsygt tunge vægte og med et stramt program. Og imens de nærmest løb rundt, og var meget nøje med deres træning, snuppede jeg lige en tur på løbebåndet med fuld opskruet musik i ørene, og senere fandt jeg ud af at der var pole fitness stænger, inde i rummet ved siden af, så dét måtte jeg altså lige prøve. Og hold nu kæft, hvor er det hårdt, og gir' sindsygt god træning i armene. Specielt for sådan en som mig, som knap nok kan løfte mælken ud af køleskabet, og som er ved at brække knoglerne, bare det at nogle tager fat i min hånd. 
Med 3 timers søvn bag sig, var det tidligt op lørdag, og gøre klar til at komme til familie fest, i Nicolajs familie. Med et overlæs af lækkert mad, efterfuldt af et endnu større kagebord, legende børn, pakkespil hvor jeg løb om kap med svigerfar, om at få den sidste pak inden tiden var gået, og lige en kæmpe håndfuld af skønne imødekommende mennesker; 
 ..Efterfuldt af næsten 4 timers træning til kl. 01, hvor vi havde centeret fuldstændig for os selv - så var det absolut slet ikke noget problem at falde i søvn, den aften, med en ret okay følelse, i kroppen. Weekenden sluttede af på ingen bedre måde, end en tur i biografen for at se den absolut længe ventede film; jagten. Vildt god, og sindsygt meningsfyldt film, og får en agressioner og diverse følelser ud - og er der noget bedre, end at Danmarks bedste skuespiller er med i den? For udenom det felt, kommer man vidst ikke. Ahhh..

2 kommentarer :

  1. Lækker blog - det ser ud som om du har hygget dig!

    Vil du smide en kommetar på min blog, og evt. følges? :)
    miljemilje.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det - det gjorde jeg ihvertfald. :)

      Jeg kan desværre ikke komme ind på din blog, den siger at "website-unavailable". :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...