Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7.1.13

Hjemlighed

Jeg tror der er mange piger der kan nikke genkendene, hvis jeg siger at jeg nok ikke er den eneste der går og små tænker lidt over, hvordan man mon kommer til at bo, når man engang skal til at skabe sit eget hjem. Mine forældre er meget til mørke møbler, og til det orginale gammeldags træ-look, hvilket nok bare har gjort at jeg på en måde har fået for meget af dét, og vælger at gå i en helt anden retning. Ikea er jo en klassisk vinder, og ærligt forstår jeg ikke helt de folk, der bare hader butikken, fordi at "alle kommer til at bo ens". På en måde er det jo ganske rigtigt ja, men det gælder jo bare om at være kreativ, og blande nogle forskellige ting sammen - Der er jo ingen der siger at man skal købe hele ens indbo, i det store varehus. Overstående har jeg fundet en masse ting, fra nogle forskellige sider. Sofaen, sofabordet, sko reolen og skabet er alt fra Ikea, og resten er både fra Lisbeth Dahl og Lene Bjerre, som begge to laver de absolut aller fineste detalje ting. Med lidt forbrugskunst skilte rundt omkring, som jeg er fuldstændig besat af; en strejf af både gammelt og nyt, indblandet med nogle af de ting som der vil blive tilføjet for at Nicolaj ville kunne føle sig hjemme, uden at blive kvalt i det alt for sukker søde, og bleget af det hvide univers, så tror jeg det er ved at være en god blanding, af hjemlig følelse.

14 kommentarer :

  1. Tak for den søde kommentar på min blog - jeg følger dig nu:)
    Knus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt, søde Nana! Jeg hopper ind og følger dig tilbage igen. :)

      Slet
  2. Wauw en fin collage! Jeg er helt vild med den stil, og det er også helt klart sådan jeg drømmer om, at min fremtidige bolig skal se ud :) Lys, hyggelig og hjemlig, blandet med både lidt gammelt og nyt :)

    - Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Blandingen af gammelt og nyt, synes jeg gør det rigtig godt, med at gøre det hyggeligt. Jeg kan næsten slet ikke vente! hihi. :)

      Slet
  3. Sikke nogle skønne ting du har fundet på collagen(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Jeg er også rigtig vild med de ting, jeg fik fundet frem.

      Jeg er daglig læser af din skønne blog allerede! :')

      Slet
  4. Ih, glæder mig til at følge med, når du flytter :D Hvis du stadig blogger der :)

    SvarSlet
  5. Hvor er det fine "Home sweet home" skilt egentlig fra? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan faktisk ikke huske det. Men det er ret nemt at finde de fine skilte, ved at søge "forbrugskunst skilte" på google. :) Jeg håber du finder frem til det. Knus.

      Slet
  6. Kender godt det der med, at man drømmer om, hvordan det skal komme til at se ud!:D
    rigtig fin og lækker blog :D
    skal vi følges?
    http://kom-se.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lidt fjollet, man kommer jo næppe til at bo sådan, lige med det samme - Uanset hvor meget man gerne ville. Men det er svært at lade være, med at små drømme om det. :-D

      Jeg har smidt en kommentar hos din blog, og følger dig også nu. :)

      Slet
  7. Ih, så fint :D Elsker stilen! Hvor er sofaen fra??

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...