Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3.9.12

a collection

Jeg er en stor samler af neglelakker. Det er egentlig alt for sjældent at jeg får dem brugt, og er faktisk også ved at ha' utallige farver, jeg slet ikke har fået prøvet på endnu, men det er bare så fint. Den nyeste til samlingen er Electric Coral fra Lugsus, som faktisk lever ret godt op til navnet, til den coral orange farve. Den koster iøvrigt 79 kr, og kan findes iblandt deres udvalg af 12 lakker, lige her.

Derudover har de lavet en rabat kode, til mine læsere! Koden giver rabat på hele siden, endda også ting som allerede er på tilbud! Tror vidst nok lige, at jeg skal ind og kigge på de desperate housewife parfumer endnu engang. Hæhæ. 


Koden er: Horsmark, og giver 10% rabat.

5 kommentarer :

  1. Hvor køber du dine essie henne?

    SvarSlet
  2. på www.lugsus.dk .. Mange fede ting, har købt noget der før.. Rigtig god service jeg fik

    SvarSlet
  3. Er det alle dine neglelakker?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej. Har gået meget op i at lave gele negle, så har en masse lakke i et skab. Det der er de nyeste jeg har. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...