Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7.9.12

OSUMA - Online supermarked

Jeg har optur over det her. Hvor er det smart. Ikke mindst for ældre mennesker, som ikke selv kan holde til at tage ud og handle, og løfte varene! Jeg modtog et gavekort til Osuma.dk. Osuma er et online supermarked, hvor man ganske enkelt går ind på deres side, trykker på "gå direkte til butikken" og ellers begynder man bare at handle, ligesom når man køber tøj på nettet, "Tilføj til kurv", og wupti. Jeg bestilte mine ting Torsdag nat, omkring kl 2, 3 stykker, og fik derefter en mail om at de allerede ville være til modtagelse Torsdag imellem kl 12 og 16! Alle de varer jeg bestilte, blev pakket korrekt og der var ingen mangler, der var blevet erstattet. Normalt hvis der er udsolgte varer, vil de finde en vare, der kan erstatte den varer, som man har bestilt. – det vil sige, at hvis man feks. bestiller nogle æbler, og de så er udsolgt, vil de sende dig en anden pose æbler. Det er et tilbud fra deres side – i stedet for at skuffe en og sige, at man sku desværre ikke kan få æbler, så sender de nogle andre med, som man så kan se på og vælge, om man ønsker at modtage som erstatning eller ej. Koster de æbler, man så selv har bestilt, 10 kr., men den nye poser æbler koster 25 kr., vil man selvfølgelig stadig kun betale 10 kr. Hvilket er smadder god service fra dem af! Hvis blot min morfar havde en computer, og vidste hvad et konto nr. er, så havde jeg helt klart fortalt ham om Osuma, og online supermarkeder. Jeg er stadig helt overvældet over god en service, og det at de ligefrem vil hjælpe en ind med varene, og sætte dem i køleskabet, hvis man feks. lige præcis har en grund til at døje med selv at handle ind, som ældre. Thumps up til Osuma, og deres skønne medarbejdere. 

3 kommentarer :

  1. Det er nok noget at det smarteste jeg længe har læst om! - Og helt klart noget jeg vil dele med mine søde bedsteforældre. Er helt sikker på at det vil være en kæmpe hjælp - i hvert fald til min mormor, der har problemer med at bære for mange ting af gangen. - Tusinde tak for at dele det med os andre! :-)

    - Anja / colors-ofmylife.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber dine bedsteforældre kan få glæde af det! Det er ihvertfald rigtig praktisk, og en helt fantastisk hjælp, for folk der døjer med det. :)

      Slet
  2. Tuborg, gyldne damer :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...