Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7.9.12

STARS FOR STACY

Jeg fik for et stykke tid siden, en mail fra Jonathan fra starsforstacy, om jeg var interesseret i at vælge er par øreringe. Godt nok har jeg ikke huller i ørene, men tænkte at jeg sagtens kunne gavne nogle andre, med den mulighed jeg fik. Jeg gik derfor ind og kiggede på deres side, og druknede helt i alle de forskellige flotte øreringe de har derinde. Hvilke øreringe ville folk elske at vinde i en lille konkurrence? Skal det være de store af dem, eller nogle af de små? Jeg har efterhånden set mange steder, at nogle går med én lang fjerørering i det ene øre, og nogle små i de andre, og tænkte derfor at jeg ville vælge sådan en, men de var desværre udsolgt der, så jeg fik min storesøster med på råd. Hun valgte de øverste, og jeg de nederste - De var nemlig lidt smarte! To par øreringe, til 1 pars pris, så kunne jeg jo lige pludselig glæde to personer! Win. Så hold øje med bloggens facebook side, da der nok snart vil dukke lidt op, med nogle øreringe. 

De øverste øreringe kan i finde her - Og de nederste her.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...