Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.9.12

New in | 7

Da jeg var inde i Aalborg sammen med Nicolaj, for efterhånden mange dage siden (Oh god, må lære at blogge når nyhederne er nye...) Gik vi rundt i timevis, og havde stadig intet fundet. Vi besluttede os for bare at kører hjem, fordi jeg også fik det rigtigt dårligt. Men endte alligevel med at tage tilbage til byen, og finde lidt ting alligevel. En langærmede trøje fra Only, to par bukser fra Pieces, samt et tørklæde og lidt maler grej. Det er faktisk kun anden gang jeg har købt tøj i Pieces, første gang jeg var inde i en af deres butikker, var min første tur til Århus, for ikke ret lang tid siden, (Hvad sker der for dét?) Anyway. Love på pieces, og trøjer med kors på. Yea.

1 kommentar :

  1. Det er altid dejligt, at falde over noget nyt til gaderoben - skal vist også snart opdatere min, så der er lidt flere efterår/vinter-prægede alternativer (;

    - Anne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...